• 24-12-2014, 17:19:11
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    2010 model 3K - 1.4 Grande Punto Aracım için kampanyalı olduğunu söyledikleri Full kaskoyu 988 TL fiyat aldım.
    9 taksit yapabilceklerini söylediler.

    Sizce fiyat uygun mu ?
    Yaptırmalımıyım_?
  • 24-12-2014, 17:29:12
    #2
    Kasko için fiyat uygun bence. Ama tek firmadan değil farklı bir kaç firmadan fiyat alsanız daha iyi olur.

    Birde önemli bir nokta. Allah (c.c) korusun kaza hasar durumlarında mağduriyetinizin daha kolay giderilmesi için bilindik firmalarla çalışmanız daha iyi olur.
  • 24-12-2014, 17:30:26
    #3
    djj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasko için fiyat uygun bence. Ama tek firmadan değil farklı bir kaç firmadan fiyat alsanız daha iyi olur.

    Birde önemli bir nokta. Allah (c.c) korusun kaza hasar durumlarında mağduriyetinizin daha kolay giderilmesi için bilindik firmalarla çalışmanız daha iyi olur.
    Yorumunuz için teşekkürler hocam haklısınız
  • 24-12-2014, 18:16:29
    #4
    Hocam banka ve sigortacılık okuyorum. Bilgilerinizi yollarsanz staj yaptığım yerden fiyat istiyim size özel
  • 24-12-2014, 20:01:38
    #5
    Hakuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam banka ve sigortacılık okuyorum. Bilgilerinizi yollarsanz staj yaptığım yerden fiyat istiyim size özel
    Hocam sağol şimdi ruhsatla ilgili bilgi istersin diye düşünüyorum ruhsat yanımda değil..
    PM gönderirim sana ruhsatı aldığımda teşekkür ederim.
  • 24-12-2014, 20:22:05
    #6
    Evet

    + Tc Kimlik Numaranız
    + Plakanız
    + Ruhsat Belge Seri Numarası yeterli. (Ruhsat Belge Seri No: ruhsatta adınızın soy adınızın yazdığı sayfada en altta 2 harf ve 6 rakamdan oluşan numara. Örn; AB 123456 gibi)

    Arabayı yeni aldıysanz Geçici tescil belgesinde ASBIS yazar 2014 ile başlayan uzun bi numara. O numarayı yollasanz da olur. Canınız ne zaman isterse yollayn bi fiyat çalışması yaptırırm
  • 24-12-2014, 20:40:02
    #7
    Hakuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet

    + Tc Kimlik Numaranız
    + Plakanız
    + Ruhsat Belge Seri Numarası yeterli. (Ruhsat Belge Seri No: ruhsatta adınızın soy adınızın yazdığı sayfada en altta 2 harf ve 6 rakamdan oluşan numara. Örn; AB 123456 gibi)

    Arabayı yeni aldıysanz Geçici tescil belgesinde ASBIS yazar 2014 ile başlayan uzun bi numara. O numarayı yollasanz da olur. Canınız ne zaman isterse yollayn bi fiyat çalışması yaptırırm
    Yok yeni almadım hocam tamamdır yarın atarım muhtemelen..
    Teşekkür ederim
  • 24-12-2014, 23:59:32
    #8
    Gönderin bilgilerinizi 19 ayrı firmadan bakalım ve size uygun teklifi gönderelim.

    Acentemiz İzmir Konaktadır.
  • 25-12-2014, 10:15:22
    #9
    Yeni değişiklik yapılmış kaskolarda. Yılda 1 kez cam değişimi tüm firmalarda vardı ama yeni değişiklikte kasko full yetkili servis olsa bile cam değişimi özel servis şeklinde yapılabiliyormuş bu yüzden düşük fiyan verenler olabilir bu hususu mutlaka sorun. Ayrıca mini onarım önemli oto king bu konuda çok iyi bazı firmalar rs ve başka adı bilinmedik yerlerle anlaşıyorlar. Oto king ile anlaşması olması, yetkili servis ve cam değişiminde de yetkili servis olması lazım. Bende 2013 aracım için 1270 tl teklif aldım geçen yıl 2000 e yaptırmıştım hasarsızlıktan indirim var.