Merhaba arkadaşlar.
2010 model 3K - 1.4 Grande Punto Aracım için kampanyalı olduğunu söyledikleri Full kaskoyu 988 TL fiyat aldım.
9 taksit yapabilceklerini söylediler.
Sizce fiyat uygun mu ?
Yaptırmalımıyım_?
Kasko Fiyatı Aldım Yaptırmalı mıyım?
10
●757
- 24-12-2014, 17:19:11
- 24-12-2014, 17:30:26Yorumunuz için teşekkürler hocam haklısınızdjj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2014, 20:01:38Hocam sağol şimdi ruhsatla ilgili bilgi istersin diye düşünüyorum ruhsat yanımda değil..Hakuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PM gönderirim sana ruhsatı aldığımda teşekkür ederim. - 24-12-2014, 20:22:05Evet
+ Tc Kimlik Numaranız
+ Plakanız
+ Ruhsat Belge Seri Numarası yeterli. (Ruhsat Belge Seri No: ruhsatta adınızın soy adınızın yazdığı sayfada en altta 2 harf ve 6 rakamdan oluşan numara. Örn; AB 123456 gibi)
Arabayı yeni aldıysanz Geçici tescil belgesinde ASBIS yazar 2014 ile başlayan uzun bi numara. O numarayı yollasanz da olur. Canınız ne zaman isterse yollayn bi fiyat çalışması yaptırırm
- 24-12-2014, 20:40:02Yok yeni almadım hocam tamamdır yarın atarım muhtemelen..Hakuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim - 25-12-2014, 10:15:22Yeni değişiklik yapılmış kaskolarda. Yılda 1 kez cam değişimi tüm firmalarda vardı ama yeni değişiklikte kasko full yetkili servis olsa bile cam değişimi özel servis şeklinde yapılabiliyormuş bu yüzden düşük fiyan verenler olabilir bu hususu mutlaka sorun. Ayrıca mini onarım önemli oto king bu konuda çok iyi bazı firmalar rs ve başka adı bilinmedik yerlerle anlaşıyorlar. Oto king ile anlaşması olması, yetkili servis ve cam değişiminde de yetkili servis olması lazım. Bende 2013 aracım için 1270 tl teklif aldım geçen yıl 2000 e yaptırmıştım hasarsızlıktan indirim var.