Yeni değişiklik yapılmış kaskolarda. Yılda 1 kez cam değişimi tüm firmalarda vardı ama yeni değişiklikte kasko full yetkili servis olsa bile cam değişimi özel servis şeklinde yapılabiliyormuş bu yüzden düşük fiyan verenler olabilir bu hususu mutlaka sorun. Ayrıca mini onarım önemli oto king bu konuda çok iyi bazı firmalar rs ve başka adı bilinmedik yerlerle anlaşıyorlar. Oto king ile anlaşması olması, yetkili servis ve cam değişiminde de yetkili servis olması lazım. Bende 2013 aracım için 1270 tl teklif aldım geçen yıl 2000 e yaptırmıştım hasarsızlıktan indirim var.