Konu
Kasko Fiyatı Aldım Yaptırmalı mıyım?
24-12-2014, 17:19:11
#1
WebHizmetleri
Merhaba arkadaşlar.
2010 model 3K - 1.4 Grande Punto Aracım için kampanyalı olduğunu söyledikleri Full kaskoyu 988 TL fiyat aldım.
9 taksit yapabilceklerini söylediler.
Sizce fiyat uygun mu ?
Yaptırmalımıyım_?