Merhaba arkadaşlar.
2010 model 3K - 1.4 Grande Punto Aracım için kampanyalı olduğunu söyledikleri Full kaskoyu 988 TL fiyat aldım.
9 taksit yapabilceklerini söylediler.

Sizce fiyat uygun mu ?
Yaptırmalımıyım_?