Facebookta sağ taraftaki reklamlarda görmeye sıkça alıştık replika iphone gerçeği var. Ancak replikayı sunarken de yalan yanlış bilgiler veriyorlar. Kore'deki Apple Fabrikasında üretildiğini yazmışlar. Bu düzenbazlığı anlamayıp bu telefonu satın alan oldukça fazla kişi var özellikle 40 yaş üstü...
Site bu
BTK'ya mı şikayet edebiliriz bu siteyi nereye edebiliriz?
Bu dolandırıcıları kime şikayet edebilirim?
2
●921
- 25-11-2014, 09:21:02Hiçbir cacık olmuyor arkadaşlar. Defalarca şikayet ettim, telpa, genpa adıyla telefon satan bir sürü site bildirdim telefonla üşenmeden hiçbirine hiçbir yaptırım uygulayamadılar hepsi de hala satış yapmaya devam ediyor.
O değil de yerel kanallarda (artık hepsi uydudan yayın yapıyor) hani şu türk filmi yayını yapan kanallarda dakikalarca süren telefon reklamlarına çözüm bulsunlar önce. "yaaaaz yadi, bu günü yaz bir kenara.." diye başladığı zaman ölesim geliyor.