Hiçbir cacık olmuyor arkadaşlar. Defalarca şikayet ettim, telpa, genpa adıyla telefon satan bir sürü site bildirdim telefonla üşenmeden hiçbirine hiçbir yaptırım uygulayamadılar hepsi de hala satış yapmaya devam ediyor.

O değil de yerel kanallarda (artık hepsi uydudan yayın yapıyor) hani şu türk filmi yayını yapan kanallarda dakikalarca süren telefon reklamlarına çözüm bulsunlar önce. "yaaaaz yadi, bu günü yaz bir kenara.." diye başladığı zaman ölesim geliyor.