Facebookta sağ taraftaki reklamlarda görmeye sıkça alıştık replika iphone gerçeği var. Ancak replikayı sunarken de yalan yanlış bilgiler veriyorlar. Kore'deki Apple Fabrikasında üretildiğini yazmışlar. Bu düzenbazlığı anlamayıp bu telefonu satın alan oldukça fazla kişi var özellikle 40 yaş üstü...
Site bu
BTK'ya mı şikayet edebiliriz bu siteyi nereye edebiliriz?