• 15-11-2014, 23:54:08
    #28
    Kardeşim burada kuranı kerime karşı olan kimsemi var? Kuranı kerimde tabiki insanlığın yaratılışı, evren ile ilgili ayetler yazabilir. Peki bana söyle kuranı kerim o gül şekilindeki yıldıza gidebilmemiz için neler yapmamız gerektiğini anlatıyormu? Belki de o yıldıza ulaşabilsek insanlık için çok önemli kaynaklara da ulaşabileceğiz. Belki de her türlü kanseri yenen bir madde bulunacak.
    Bende müsmlümanım bende inançlı bir insanım ama bu tarz din adamları inan tüm aklı başında müslümanları dinden bile soğutur.


    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı Arkadaşlar Bilimden İlimden Konuşup Hoca'yı yerden yere vurmuş.

    bir şeyi çok merak ediyorum.. PİRİ REİS tarafından çizilen DÜNYA HARİTASI acaba hangi " harita bilimcisin'den " yardım alınarak çizilmiştir?
    ---------

    Ayrıca İbrahim hakkı erzurumi'nin MARİFET NAME isimli eserini okudunuz'mu? yıldızlar, astronomi uzay ilimleri hakkında yazmış olduğu yazılar hangi BİLİMCİ'den yardım alınarak yazılmıştır?

    ( bugün bilim marifet name'de yazılanların yarısını bile daha yeni yeni keşfetmiştir. inanmayan alıp okusun çok'mu zor? )

    ----

    Adı Hoca olunca bu sadece DİNİ bilir Kuranı Okur hepsi budur'mu aklınıza geliyor? İLİM Sahibi insanları hafife almamak lazım.

    ------------------------------------------------

    ŞİMDİ GELELİM EN BASİT BİR ÖRNEĞE SAYIN BİLİMDEN KONUŞAN BİLİMDEN NASİBİ SADECE BOŞ KONUŞMAK OLAN ARKADAŞLAR.. ( İFADEM İLİM ADAMLARI İLE DALGA GEÇEN ŞAHISLARA. ÜSTÜNE ALINAN VARSA BUYURSUN ALINSIN.

    Geçtiğimiz Yıllarda NASA tarafından bir Görüntü Paylaşılmıştır.

    " Hubble uzay teleskopu ile gök yüzünde gül şeklinde bir yıldız oluşumunun keşfedildiği ve bu görüntünün muhteşem olduğu belirtildi."

    EVET Resimi sizde arayıp bulabilirsiniz.



    şimdi bunu 5, 10 sene önce yayınlamışlardı. ancak kuran 1400 sene Evvel bunu zaten haber vermişti..

    "Fe izen şekketus semau fekanet verdeten keddihan/Gökyüzü parçalanıp ta yanıp kızaran yağ gibi KIRMIZI BİR GÜL haline geldiği zaman (haliniz nice olur) . O halde rabbinizin hangi nimetlerini inkar ediyorsunuz"
    Rahman suresinin 37 ve 38 nci ayetleri böyle.
    Yukarıdaki ayetteki "kıpkırmızı bir gül" olduğu zaman ifadesinin Arapçası "verdeten keddihan"dir. Bu ifade ile gökyüzünde oluşan görüntü, kırmızı renkte bir güle benzetilmektedir. Bu tarif, gökyüzünde kırmızı renkte, katmerli bir görünüm alan gökcisimlerinden özellikle "Rosette Nebula" ile çok büyük benzerlik taşımaktadır.

    ----------

    Peki Şimdi Siz Sadece Kuran'da Namaz, Oruç, Zekat'mı var zannediyorsunuz?
    demekki yukarıdaki resimde görüldüğü üzere kuran sadece bunlardan bahsetmiyormuş.

    Kuran İlmini Okuyan ve Anlayan Adam Tefsir Edebilmesi için önce islami ilimlere ihtiyaçı vardır.

    1. Ayet
    2. Hadis
    3. Fıkıh
    4. Kelam
    5. Usul
    6. Mantık
    7. Siyer
    8. İslam Tarihi

    bu ilimleri bildikten sonra

    ayrıca kuranı kerimde konusu geçen bazı meseleleri açıklayabilmesi içinde

    1. tarih (geçmiş ümmetlerin haberleri)
    2. astronomi (göklerin yıldızların ilmi)
    3. psikoloji (insanların ruh hali)
    4. sosyoloji (toplumun içinde bulunduğu durum)
    5. fen (doğanın, tabiatın halleri)
    6. tıp (insanın yaratılışı)

    daha belki saymakla bitmeyecek bir çok bilgiyi bilmelisiniz'ki KURANI KERİMİ TEFSİR edebilesiniz. dolayısıyla ilim sahibi olmak öyle kolay birşey değildir.

    siz İLİM'i 1, 2 seo makalesi okuyup SEOCU olanlarla veya bir iki kod yazım kendini CODER sananlarla veya 3, 5 blog kurup adsense denemeleri yapanları adsense gelir uzmanı olduğunu sanan kişilere bakarak değerlendiriyorsanız ÇOOOOK yanılır ve boş konuşup şahısları yıpratırsınız.
    bugün ülkemizde bir insanın profesör olması farzedelim'ki 30 yılını alsın. almaz hadi diyelim alsın. ancak konuşup değerlendirme yaptığınız kişi CÜBBELİ AHMET ismi ile meşhur olan bu şahıs 7 yaşından 50 yaşına kadar 43 Yıldır ilimle meşgul olmaktadır. 100'e yakın yazdığı KİTABI aynı zamanda 30 cilt olması beklenen şuan 18 CİLT olmuş olan Ruhul Furkan isimli bir tefsir kitabının yazarı olan şahısdır. bu adam ben size anlatırım diyorsa boş konuşmuyordur bundan emin olabilirsiniz.

    ---------

    gelelim şimdi olaya. sen cübbeli taraftarımızın? onun avukatımısın diyenler çıkacaktır lakin bu sorulardan önce sen ELEŞTİRDİĞİN ADAMI NE KADAR TANIYORSUN onu kendine sor. ondan sonra ne söylersen söyle. tanımadan bilmeden havadan atıp tutanlarla bir olup şahısları bu kadar kolay makaraya almayın.
  • 16-11-2014, 02:15:15
    #29
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı Arkadaşlar Bilimden İlimden Konuşup Hoca'yı yerden yere vurmuş.

    bir şeyi çok merak ediyorum.. PİRİ REİS tarafından çizilen DÜNYA HARİTASI acaba hangi " harita bilimcisin'den " yardım alınarak çizilmiştir?
    ---------

    Ayrıca İbrahim hakkı erzurumi'nin MARİFET NAME isimli eserini okudunuz'mu? yıldızlar, astronomi uzay ilimleri hakkında yazmış olduğu yazılar hangi BİLİMCİ'den yardım alınarak yazılmıştır?

    ( bugün bilim marifet name'de yazılanların yarısını bile daha yeni yeni keşfetmiştir. inanmayan alıp okusun çok'mu zor? )

    ----

    Adı Hoca olunca bu sadece DİNİ bilir Kuranı Okur hepsi budur'mu aklınıza geliyor? İLİM Sahibi insanları hafife almamak lazım.

    ------------------------------------------------

    ŞİMDİ GELELİM EN BASİT BİR ÖRNEĞE SAYIN BİLİMDEN KONUŞAN BİLİMDEN NASİBİ SADECE BOŞ KONUŞMAK OLAN ARKADAŞLAR.. ( İFADEM İLİM ADAMLARI İLE DALGA GEÇEN ŞAHISLARA. ÜSTÜNE ALINAN VARSA BUYURSUN ALINSIN.

    Geçtiğimiz Yıllarda NASA tarafından bir Görüntü Paylaşılmıştır.

    " Hubble uzay teleskopu ile gök yüzünde gül şeklinde bir yıldız oluşumunun keşfedildiği ve bu görüntünün muhteşem olduğu belirtildi."

    EVET Resimi sizde arayıp bulabilirsiniz.



    şimdi bunu 5, 10 sene önce yayınlamışlardı. ancak kuran 1400 sene Evvel bunu zaten haber vermişti..

    "Fe izen şekketus semau fekanet verdeten keddihan/Gökyüzü parçalanıp ta yanıp kızaran yağ gibi KIRMIZI BİR GÜL haline geldiği zaman (haliniz nice olur) . O halde rabbinizin hangi nimetlerini inkar ediyorsunuz"
    Rahman suresinin 37 ve 38 nci ayetleri böyle.
    Yukarıdaki ayetteki "kıpkırmızı bir gül" olduğu zaman ifadesinin Arapçası "verdeten keddihan"dir. Bu ifade ile gökyüzünde oluşan görüntü, kırmızı renkte bir güle benzetilmektedir. Bu tarif, gökyüzünde kırmızı renkte, katmerli bir görünüm alan gökcisimlerinden özellikle "Rosette Nebula" ile çok büyük benzerlik taşımaktadır.

    ----------

    Peki Şimdi Siz Sadece Kuran'da Namaz, Oruç, Zekat'mı var zannediyorsunuz?
    demekki yukarıdaki resimde görüldüğü üzere kuran sadece bunlardan bahsetmiyormuş.

    Kuran İlmini Okuyan ve Anlayan Adam Tefsir Edebilmesi için önce islami ilimlere ihtiyaçı vardır.

    1. Ayet
    2. Hadis
    3. Fıkıh
    4. Kelam
    5. Usul
    6. Mantık
    7. Siyer
    8. İslam Tarihi

    bu ilimleri bildikten sonra

    ayrıca kuranı kerimde konusu geçen bazı meseleleri açıklayabilmesi içinde

    1. tarih (geçmiş ümmetlerin haberleri)
    2. astronomi (göklerin yıldızların ilmi)
    3. psikoloji (insanların ruh hali)
    4. sosyoloji (toplumun içinde bulunduğu durum)
    5. fen (doğanın, tabiatın halleri)
    6. tıp (insanın yaratılışı)

    daha belki saymakla bitmeyecek bir çok bilgiyi bilmelisiniz'ki KURANI KERİMİ TEFSİR edebilesiniz. dolayısıyla ilim sahibi olmak öyle kolay birşey değildir.

    siz İLİM'i 1, 2 seo makalesi okuyup SEOCU olanlarla veya bir iki kod yazım kendini CODER sananlarla veya 3, 5 blog kurup adsense denemeleri yapanları adsense gelir uzmanı olduğunu sanan kişilere bakarak değerlendiriyorsanız ÇOOOOK yanılır ve boş konuşup şahısları yıpratırsınız.
    bugün ülkemizde bir insanın profesör olması farzedelim'ki 30 yılını alsın. almaz hadi diyelim alsın. ancak konuşup değerlendirme yaptığınız kişi CÜBBELİ AHMET ismi ile meşhur olan bu şahıs 7 yaşından 50 yaşına kadar 43 Yıldır ilimle meşgul olmaktadır. 100'e yakın yazdığı KİTABI aynı zamanda 30 cilt olması beklenen şuan 18 CİLT olmuş olan Ruhul Furkan isimli bir tefsir kitabının yazarı olan şahısdır. bu adam ben size anlatırım diyorsa boş konuşmuyordur bundan emin olabilirsiniz.

    ---------

    gelelim şimdi olaya. sen cübbeli taraftarımızın? onun avukatımısın diyenler çıkacaktır lakin bu sorulardan önce sen ELEŞTİRDİĞİN ADAMI NE KADAR TANIYORSUN onu kendine sor. ondan sonra ne söylersen söyle. tanımadan bilmeden havadan atıp tutanlarla bir olup şahısları bu kadar kolay makaraya almayın.

    Dünyadaki milyarlarca müslümandan bir cacık olmamasının nedeni yazdığınız bu zihniyetin kendisidir.

    NASA bilmem kaç milyar dolar harcayıp o gül şeklindeki yıldızın resmini çekene kadar sen yıldızların gül şeklini alabildiğini bilmiyordun. Çünkü ayette yıldız demiyor gökyüzü diyor. Gökyüzü o hali almadan çok önce tüm canlı hayat bitecek merak etme. Orada Kuran'da bahsedilen göğün gül şeklinde ateşe dönmesinin bu yıldız olduğu senin uydurman. Ama adamların elinde teleskop resimleri var o yıldızın var olduğu gerçel bir bilgi.

    Marifatname de yazıyormuş. Cübbeli büyük ilim sahibiymiş. Biz keriz miyiz bırak uzayı, yüksek irtifa hava savunma füzeleri için çinden teknoloji transferi yapmak için milyar dolar ödüyoruz.

    Sen enfeksiyon kapınca büyük Tıp İlmi sahibi cübbeliye git sana iyileşmek için her gün 300 kez okunacak antibiyotik dualrını yazsın.

    Sen Rusya'dan nükleer enerji santrali ithal etme milyar dolara, ver 100 bin doları cübbeliye Fen İlmi ile sana 350 kere okununca atomu parçalayacak duaları söylesin.

    Sen şizofren olan, depresyona giren arkadaşlarını psikoloğa götürme. Götür cübbeliye büyük Psikoloji İlmi ile cin nasıl çıkarılır, insanın ruhuna nasıl nur iner duaları yazıp versin.

    Sen uydu yapacağım diye milyarlarca doları verme ecnebiye, büyük Türk Astronomu Cübbeli senin yıldız haritanı okusun eline versin.

    Zaten r10 u da din formuna çevirelm ne gerek var seocuya programcıya. Cübbeli büyük ilmi ile her gün 44 kere okununca sitenizi google'da ilk 3 e sokacak, her gün 66 kere okununca sunucunuzun kasılmasını önleyecek duaları versin, o kıytırık seoculara coderlara gerek olmasın. Bir de üzerine 200 kere bereket duası okudunuz mu hitiniz de 10 katlar kendini...
  • 16-11-2014, 03:01:56
    #30
    işte bu mantık yüzünden İslam alemi böyle rezil ve savaşın kol gezdiği bir durumda.. böyle saçma şey mi olur sen bu mantıkla gidersen elin oğlu uzaya gider biz bakarız işte böyle.. neden koca dünyada abd, rusya, çin vs. gibi 3 5 ülke uzayla ilgili araştırmalar yaparken biz yatalım... bizden bunu isteyen bir İslam yok! İslam bize çalışmayı, Peygamberimiz güçlü olmayı, veren el olmayı, düşmanının silahıyla silahlanmayı öğütlüyor adam boşverin bunları kıyamet kopacak diyor.. diğer yandan İslam'ı ana kaynağından Kuran'dan öğrenmek lazım bu cemaat ve tarikatların çoğu Allah'ın affetmeyeceğini söylediği şirk batağında yüzüyor..


    http://www.youtube.com/watch?v=1aFZpmdQedg
  • 16-11-2014, 12:06:17
    #31
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .....
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .....
    WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ....]

    Değerli Arkadaşlar.. sizler için söylenebilecek tek söz..

    " Ön yargıyı kırmak atomu parçalamaktan zordur "

    olaylara bakış açınız "ön yargıdan ibaret" bu nedenle öncelikle ön yargınızı kırmalısınız. buradan yazı dili ile sizinle iletişim kurmak zor. bazılarınız öyle yargısız infaz yapmış'ki ne yazsak nafile.

    " biri tarikatlara, diğeri kuranın haber verip ama gerisini söylemediğini, diğeri okunacak dualarla seo ayarı yapmaya kalkacak kadar basit bir algı ile olayları değerlendiriyor. "

    velhasılı içinizdeki DİN adına DİN adamları adına olan KİNİ bu konu üzerinden kusmuş olduğunuzu görüyorum. bu kadar basite kaçmanın veya olayları kişiselleştirmenin kimseye yararı olmaz. burada HAYIR sen HAKSIZSIN ben HAKLIYIM iddiası ile yazmak çizmek fayda sağlamaktan çok, kalp kırmaktan öteye gitmez.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:06:17 -->-> Daha önceki mesaj 12:02:13 --

    Decoding adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu adam komik, eğlenceli bir karakter. Küçük kızlara yaptığı tacizlerle ön plana çıkmış bir din tüccarı da diyebiliriz. Ama böyle "haklı" diyenlere gülüyorum.
    SEN NASIL BİR İFTİRACI'SIN? bu şahsı taciz suçu ile suçluyorsun. var mı elinde delilin kanıtın? AYIP AYIP. sizin gibi düşünenlerle aynı konuları konuşmak imkansız siz sadece İFTİRA ATIYORSUNUZ !!!!!!
  • 16-11-2014, 12:12:28
    #32
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SEN NASIL BİR İFTİRACI'SIN? bu şahsı taciz suçu ile suçluyorsun. var mı elinde delilin kanıtın? AYIP AYIP. sizin gibi düşünenlerle aynı konuları konuşmak imkansız siz sadece İFTİRA ATIYORSUNUZ !!!!!!
    Haddini aşma istersen,
    "VİDEO" bu ülke birbirinin karısını kaçıran imamları, kuran kurslarında kız çocuklarına taciz edilme sahnelerini, cennetten toprak satarak, cin çıkartma bahaneleri ile çeşitli saldırılara maruz kalanları çok gördü.

    O yüzden "İFTİRA" demek yerine gözünü açsan daha iyi olur. Ülke şu sıralar Allah'ın adını ağzından düşürmeyenler tarafından çok güzel soyuluyor.
  • 16-11-2014, 12:28:55
    #33
    Decoding adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haddini aşma istersen,

    O yüzden "İFTİRA" demek yerine gözünü açsan daha iyi olur. Ülke şu sıralar Allah'ın adını ağzından düşürmeyenler tarafından çok güzel soyuluyor.
    direk youtube üzerinden yayınlanan her video gerçeği yansıtıyor'mu? HAYIR.
    ayrıca " küçük çocuklara taciz " iddiasında bulunuyorsun. bu yayınladığın video külliyen yalan. zaten bu videoyu ve bunun gibi şantaj videolarını hazırlayıp insanları kendi hedeflerine alet eden şahısları paralel devlet kurma gibi suçlardan sebep her biri tek tek görevden devlet tarafından alındı. düzmece bir video cübbeliyi tanıyanlar bu video'nun yalan olduğu haberini ayrıntılı olarak zaten yapmış durumda. bu video arayıp bulduğuna göre bunun montaj olduğunun ispatlı halinide arayıp bulabilirsin. ayrıca burada "küçük kız çocuklarına" taciz diyorsun Allahtan kork halen üste çıkmaya çalışıyorsun. sen bu yalan montaj kasetin neresinde gördün " küçük kız çocuğu " ?
    _____________
    siz insanların ilmini bilgisini tartışmıyorsunuz. siz insanları halkın gözünde itibarsızlaştırıp insanların din adamlarına olan sevgisini kırarak bunun üzerinden dinsiz bir toplum yetişmesini hedef edinen kimselere yardımcı oluyorsunuz yaptığınız hatanın çok büyük olduğunu umarım birgün anlarsınız.
  • 16-11-2014, 12:33:23
    #34
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    direk youtube üzerinden yayınlanan her video gerçeği yansıtıyor'mu? HAYIR.
    ayrıca " küçük çocuklara taciz " iddiasında bulunuyorsun. bu yayınladığın video külliyen yalan. zaten bu video hazırlayanlar devlet nezdinde paralel taife olarak her biri tek tek görevden alındı. düzmece bir video cübbeliyi tanıyanlar bu video'nun yalan olduğu haberini ayrıntılı olarak zaten yapmış durumda. bu video arayıp bulduğuna göre bunun montaj olduğunun ispatlı halinide arayıp bulabilirsin. ayrıca burada "küçük kız çocuklarına" taciz diyorsun Allahtan kork halen üste çıkmaya çalışıyorsun. sen bu yalan montaj kasetin neresinde gördün " küçük kız çocuğu " ?
    _____________
    siz insanların ilmini bilgisini tartışmıyorsunuz. siz insanları halkın gözünde itibarsızlaştırıp insanların din adamlarına olan sevgisini kırarak bunun üzerinden dinsiz bir toplum yetişmesini hedef edinen kimselere yardımcı oluyorsunuz yaptığınız hatanın çok büyük olduğunu umarım birgün anlarsınız.
    Videoyu izleyip "çocuk" nerde diyor sizin bakış açınız bu. Senin gibiler yüzünden ülke bu halde zaten, o mini etek giymişti taciz ettim, o bana baktı tecavüz ettimcilerden farkı yok o açıklamanın. "Küçük kız yok o zaman normal mi herşey? Din adı altında taciz etmesi doğal".

    Benim birinin ilmini saymam için önce ahlakını görmem lazım. Sen paralele girdiysen madem yardımcı olayım, montaj olduğunu idda edenler bile "Bizi dinlemişler kaydetmişler bu ahlaksızlık" diyorken senin gibi cehaleti benimseyenler "montaj" demeye devam ediyor.

    Algıyı değiştirmek için bu montaj burnuna bakın diyerek asıl montajı o an yapmaya çalışanlara itibar ediyorsun daha da komikleşiyorsun.

    Son olarak din sana insanların kusurunu ört diyor ahlaksızlıkları örtbas et demiyor.
  • 16-11-2014, 12:41:01
    #35
    Decoding adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu adam komik, eğlenceli bir karakter. Küçük kızlara yaptığı tacizlerle ön plana çıkmış bir din tüccarı da diyebiliriz. Ama böyle "haklı" diyenlere gülüyorum.
    birileri ZİNA adına düzmece kaset uydurup bu şahsı içeriye attırıyor. sebep halkın gözünde itibarsızlaştırıp her türlü rezaleti pisliği daha kolay örtbas edebilsin kendisine kimse karşı çıkmasın diye.

    ardından senin gibi biri daha çıkıyor ÇOCUK tacizcisi gibi bir iftira ekliyor.

    ____

    sonra diyorsun'ki din sana hocaların kusurunu örtme yetkisi vermez. burada kusur ve hata yok. ağızda ağıza EKLEMELİ İFTİRALAR mevcut. neden yapılıyor bunlar? çünkü Cübbeli konuşan adam herkesin ayıbını kusurunu anlatıyor. SUSTURMAK lazım. neyle susturalım? en basit adi suçlar ile insanlar gözünde itibarsızlaştıralım.

    bir düzmece video ile insanlar mahkum edilseydi burada youtube video işleri ile ilgilenen arkadaşlar mevcut senin adınada bir video hazırlayıp yaptırmak kaç TL maliyeti olur acaba?

    MAHKEMENİN serbest bıraktığı bir şahıs şimdi Mahkemede'mi kusurları örtüyor? mahkeme kusurları örtseydi bu adam 1 yıldan fazla SUÇSUZ bir iftiradan SEBEP içerde yatmazdı. ancak gerçeğin anlaşılması uzun sürdü. adamın aklandığı davada halen adamı SUÇLU ilan etmek için elinizden geleni yapmaya çalışıyorsunuz.

    ___

    Şimdi söyleyin bakalım sizin derdiniz Cübbelinin Uzay'a yönelik vereceği BİLGİ'mi? yoksa onu İFTİRALAR ile susturup insanlar gözünde basitleştirmek'mi?
  • 16-11-2014, 12:49:23
    #36
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birileri ZİNA adına düzmece kaset uydurup bu şahsı içeriye attırıyor. sebep halkın gözünde itibarsızlaştırıp her türlü rezaleti pisliği daha kolay örtbas edebilsin kendisine kimse karşı çıkmasın diye.

    ardından senin gibi biri daha çıkıyor ÇOCUK tacizcisi gibi bir iftira ekliyor.

    ____

    sonra diyorsun'ki din sana hocaların kusurunu örtme yetkisi vermez. burada kusur ve hata yok. ağızda ağıza EKLEMELİ İFTİRALAR mevcut. neden yapılıyor bunlar? çünkü Cübbeli konuşan adam herkesin ayıbını kusurunu anlatıyor. SUSTURMAK lazım. neyle susturalım? en basit adi suçlar ile insanlar gözünde itibarsızlaştıralım.

    bir düzmece video ile insanlar mahkum edilseydi burada youtube video işleri ile ilgilenen arkadaşlar mevcut senin adınada bir video hazırlayıp yaptırmak kaç TL maliyeti olur acaba?

    MAHKEMENİN serbest bıraktığı bir şahıs şimdi Mahkemede'mi kusurları örtüyor? mahkeme kusurları örtseydi bu adam 1 yıldan fazla SUÇSUZ bir iftiradan SEBEP içerde yatmazdı. ancak gerçeğin anlaşılması uzun sürdü. adamın aklandığı davada halen adamı SUÇLU ilan etmek için elinizden geleni yapmaya çalışıyorsunuz.

    ___

    Şimdi söyleyin bakalım sizin derdiniz Cübbelinin Uzay'a yönelik vereceği BİLGİ'mi? yoksa onu İFTİRALAR ile susturup insanlar gözünde basitleştirmek'mi?

    Davada aklandı diyorsun birinci hatan bu ülkede polis dediklerin avukatlara ters kelepçe vurdu demokrasinin en yaygın olması gereken dönemde. Polis avukattan daha mı iyi biliyor protesto etme haklarını ?

    Yasama, yürütme ve yargı çok düzgün çalışıyor sanki bu ülkede, TCK'ya el atılıyor ek paketlerle KHK(kanun hükmünde kararnamelerle) bu ülkede kurtarılmak istenen kurtarılıyorken sen bu adam suçsuz nasıl diyebiliyorsun ilginç.

    Hadi onu geçtim son yazdığın,

    "Cübbelinin Uzay'a yönelik vereceği BİLGİ" cümlesinde ki BİLGİ kısmı "MANYAK MANYAK İŞLER" cümlesinde ki bilgiyi vurguluyor galiba.

    Allah aşkına şuan teknoloji üzerinden iletişim kurabiliyorken manyaklıkla itham eden birisine itibar ediyor olman ve bunu geçip savunuyor olman tam trajikomik bir olay.

    Bu adamı herkes sever ama bu böyle mantıksız konuştuğunda eleştiremeyeceğimiz anlamına gelmiyor. Sen hala bu konuşmaya bilgi olarak bakıyorsan daha da uzatmayalım lafı, bilgi kavramlarımız farklı.