işte bu mantık yüzünden İslam alemi böyle rezil ve savaşın kol gezdiği bir durumda.. böyle saçma şey mi olur sen bu mantıkla gidersen elin oğlu uzaya gider biz bakarız işte böyle.. neden koca dünyada abd, rusya, çin vs. gibi 3 5 ülke uzayla ilgili araştırmalar yaparken biz yatalım... bizden bunu isteyen bir İslam yok! İslam bize çalışmayı, Peygamberimiz güçlü olmayı, veren el olmayı, düşmanının silahıyla silahlanmayı öğütlüyor adam boşverin bunları kıyamet kopacak diyor.. diğer yandan İslam'ı ana kaynağından Kuran'dan öğrenmek lazım bu cemaat ve tarikatların çoğu Allah'ın affetmeyeceğini söylediği şirk batağında yüzüyor..


http://www.youtube.com/watch?v=1aFZpmdQedg