• 08-11-2014, 23:36:13
    #1
    GFI
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://www.youtube.com/watch?v=FF7XBevSsW8
  • 08-11-2014, 23:43:35
    #2
    Tek kelime ile ayıptır günahtır ya yazık ..
    Böyle insanların paraları , vizim vergilerimizle ödeniyor olması bile çok kötü çok üzüldüm sürücü adına ayıptır ya..

    Bari böyle bir şey yaptın olayı izah et tanıtım için mecbur kaldık,masraflarınız karşılanacak özür dileriz falan deyin telafi edin.. Üstüne ceza yazmak nedir ayıptır gece gece sinirlerimi bozan bir haber oldu hocam ..
  • 08-11-2014, 23:43:36
    #3
    O civili demiri alır bi tarafına monte ederim onun görür lastik patlatmasını
  • 08-11-2014, 23:46:30
    #4
    Yeni Türkiye denilen yerde, yeni yeni uygulamalar da olacaktır. Yeni Türkiye'nin hayalini kuranlar bu tür şeylerle karşılaşacaktır.
  • 08-11-2014, 23:47:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    GFI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni Türkiye denilen yerde, yeni yeni uygulamalar da olacaktır. Yeni Türkiye'nin hayalini kuranlar bu tür şeylerle karşılaşacaktır.
    Bunlar az bile .
  • 09-11-2014, 00:48:31
    #6
    Ben de akşam haberlerde izleyince sinir krizi geçirmiştim. Yalnız görüntüler çok net, şoför bayan polis memuru ile ilgili savcılığa suç duyurusunda bulunup zararını da tazmin ettirebilir diye düşünüyorum
  • 09-11-2014, 00:55:31
    #7
    Üyeliği durduruldu
    işsizler polis yapılırsa böyle şeyler normal. Hangi ülkede 1-2 yılda polis yetiştirilir ki (mesela muz cumhuriyeti. )
  • 09-11-2014, 01:07:17
    #8
    " Yeni Türkiye " kalıbı ile bu durumun ne alakası var? Birilerine laf çakmak için yer arıyorsunuz yemin ediyorum. Polisin şovu adım gibi eminim ki cezalandırılacaktır.
  • 09-11-2014, 01:16:08
    #9
    başka kanalda haberi böyle vermediler. bu daha doğru vermiş.