Başlık bulamadım, Polisin uygulaması..
28
●1.819
- 09-11-2014, 02:06:35?? Poliside biz mi denetleyelim ? Bu olay medyaya yansımasa o kadın aldığı ceza ile kalacakdı. Kadın olmasa hapse bile girecekdi. Umarım bir gün başınıza gelir.doLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-11-2014, 02:23:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yazık günah valla. Yıllar önce bi abimin trafik polisi yüzünden boşu boşuna ceza yedi. Hatalı park yüzünden ilk cezayı yedi haklı olarak sonrasında yanından geçen kamyona bunun burdan geçmesi yasak değil mi dedi ve bi daha kitlediler adama yazık olduydu iyi sövdüydük polise
Yazık günah valla
- 09-11-2014, 09:53:23Üyeliği durduruldudünyanın hiçbiryerinde böyle bi saçmalık görülmemiştir.
- 09-11-2014, 10:06:16Üyeliği durduruldubaşlığı görünce polis android uygulamasımı yaptım sandım
Yazık günah valla