• 09-11-2014, 01:24:17
    #10
    ülkede hangi şey düzgün işliyor ?Bu günler iyi günlerimiz
  • 09-11-2014, 02:04:21
    #11
    şerefsizlik başka bir şey değil.
    keşke o kadının yerinde ben olsam, o polisin bir yerine monte ederdim o kapanı
  • 09-11-2014, 02:06:35
    #12
    doLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    " Yeni Türkiye " kalıbı ile bu durumun ne alakası var? Birilerine laf çakmak için yer arıyorsunuz yemin ediyorum. Polisin şovu adım gibi eminim ki cezalandırılacaktır.
    ?? Poliside biz mi denetleyelim ? Bu olay medyaya yansımasa o kadın aldığı ceza ile kalacakdı. Kadın olmasa hapse bile girecekdi. Umarım bir gün başınıza gelir.
  • 09-11-2014, 02:23:08
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yazık günah valla. Yıllar önce bi abimin trafik polisi yüzünden boşu boşuna ceza yedi. Hatalı park yüzünden ilk cezayı yedi haklı olarak sonrasında yanından geçen kamyona bunun burdan geçmesi yasak değil mi dedi ve bi daha kitlediler adama yazık olduydu iyi sövdüydük polise Yazık günah valla
  • 09-11-2014, 04:37:58
    #14
    Polisde vitamin eksikliği var.
  • 09-11-2014, 06:25:52
    #15
    Umarım şikayetçi olmuştur.
  • 09-11-2014, 09:53:23
    #16
    Üyeliği durduruldu
    dünyanın hiçbiryerinde böyle bi saçmalık görülmemiştir.
  • 09-11-2014, 10:06:16
    #17
    Üyeliği durduruldu
    başlığı görünce polis android uygulamasımı yaptım sandım
  • 09-11-2014, 10:38:35
    #18
    Bizi koruyacak hakkımızı gözetecek polis böyle yaparsa varın gerisini siz düşünün...