Yazık günah valla. Yıllar önce bi abimin trafik polisi yüzünden boşu boşuna ceza yedi. Hatalı park yüzünden ilk cezayı yedi haklı olarak sonrasında yanından geçen kamyona bunun burdan geçmesi yasak değil mi dedi ve bi daha kitlediler adama yazık olduydu iyi sövdüydük polise

Yazık günah valla