Tek kelime ile ayıptır günahtır ya yazık ..
Böyle insanların paraları , vizim vergilerimizle ödeniyor olması bile çok kötü çok üzüldüm sürücü adına ayıptır ya..
Bari böyle bir şey yaptın olayı izah et tanıtım için mecbur kaldık,masraflarınız karşılanacak özür dileriz falan deyin telafi edin.. Üstüne ceza yazmak nedir ayıptır gece gece sinirlerimi bozan bir haber oldu hocam ..