merhaba arkadaşlar birkaç haftadır araba bakıyorum ve ilk arabam olacak ben bu kadar zor bir iş görmedim sanıyorum ilk defa alacağımdan dolayı sizlerden de fikir almak istedim 30.000 liram var 20 yaşındayım. alacağım arabaya en az 3-4 sene binmeyi düşünüyorum, daha arabayı almadan satışını düşünen biri değilim.
hatchback
1.4 - 1.5 - 1.6 motor
tam otomatik şanzıman
benzin + lpg (ağırlık şehir içi kullanım olacağından ve fazla kilometre yapmayacağımdan dizel bakmıyorum)
km çok yüksek olmayan yaşı biraz genç araçlara bakıyorum
şimdiden teşekkürler.
30000 liraya kadar araba tavsiyesi (ilk araba)
11
●2.745
- 08-11-2014, 04:20:43Üyeliği durdurulduAllah hayırlı etsin güle güle kullanmayı nasip etsin diyeyim ilk önce ama bana kalırsa bu aracı alma hocam satışında zorlanmıyacagın bir aracı alman senin için daha iyi olur benim tavsiyem Polo - tabi şunlarada bakabilrisin a3 - golf - ibiza- leonSHM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2014, 10:58:05Üyeliği durdurulduEsb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntületeşekkür ederim hocam ibiza ve golfe bakıcamZuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
chevrolet avrupadan çekildi 10 yıl servis desteği sağlayacağını söylüyor ama tedirginim chevrolet konusunda araç birazda bütçemin üstünde teşekkür ederim.korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 08-11-2014, 11:57:42Öncelikle şimdiden hayırlı olsun.20 yaşımdan beri leon kullanıyorum. Yaklaşık 3 yıl oldu ve hiç bir zaman keşke almasaydım demedim. F/P olarak fevkalade bir otomobil. Bende 2011 kasası var, eğer biraz daha para ekleyebilirsen bu kasadan al derim. Diğer türlü de 2006-2010 kasadan rahatlıkla istediğin fiyata bulabilirsin. Yakıt, performans veya aklına takılan herhangi bir soru olursa pm gönder yardımcı olayım
- 08-11-2014, 14:28:47Üyeliği durdurulduhocam teşekkür ederim şimdi baktım leonlara 2011 kasa 42.000 liradan başlıyorertunc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2007 kasalarda 36.000 liradan ayrıca seat otomatik fazla yok piyasada bütçemi biraz aşıyor dediğim gibi 30.000 liramın üstüne en fazla 3000-4000 lira borç alabilirim belki kışın 2007 kasalar bütçeme düşebilir ama beklemek zor geliyor - 08-11-2014, 15:44:45Üyeliği durdurulduhocam tavsiyen için teşekkür ederim kalabalık bir aile olsak benzeri araçlara bakardım fakat üç kişiyiz pek büyük arabada bana göre değil kritik bir bölgede oturuyorum bina garajı yok park sorunu varSinneR38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi yapracıktan geliyorum subaruya bakmaya gitmiştim hiç içime sinmedi satıcısıda sıkıntılı biriydi subarudan kesinlikle vazgeçtim.
ford fiesta 1.4 titanium x otomatik araçlara bakıyorum bu aracı kullanan veya kullanmış olan var mı?