• 08-11-2014, 03:19:25
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar birkaç haftadır araba bakıyorum ve ilk arabam olacak ben bu kadar zor bir iş görmedim sanıyorum ilk defa alacağımdan dolayı sizlerden de fikir almak istedim 30.000 liram var 20 yaşındayım. alacağım arabaya en az 3-4 sene binmeyi düşünüyorum, daha arabayı almadan satışını düşünen biri değilim.

    hatchback
    1.4 - 1.5 - 1.6 motor
    tam otomatik şanzıman
    benzin + lpg (ağırlık şehir içi kullanım olacağından ve fazla kilometre yapmayacağımdan dizel bakmıyorum)
    km çok yüksek olmayan yaşı biraz genç araçlara bakıyorum


    şimdiden teşekkürler.
  • 08-11-2014, 04:20:43
    #2
    Esb
    Üyeliği durduruldu
    SHM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba arkadaşlar birkaç haftadır araba bakıyorum ve ilk arabam olacak ben bu kadar zor bir iş görmedim sanıyorum ilk defa alacağımdan dolayı sizlerden de fikir almak istedim 30.000 liram var 20 yaşındayım. alacağım arabaya en az 3-4 sene binmeyi düşünüyorum, daha arabayı almadan satışını düşünen biri değilim.

    hatchback
    1.4 - 1.5 - 1.6 motor
    tam otomatik şanzıman
    benzin + lpg (ağırlık şehir içi kullanım olacağından ve fazla kilometre yapmayacağımdan dizel bakmıyorum)
    km çok yüksek olmayan yaşı biraz genç araçlara bakıyorum


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...84176118/detay

    3-4 bin lira borçlanıp bu aracıda alabilirim aracı kullanan/kullanmış olan var mı? araç hakkındaki yorumlarını alabilirsem sevinirim.

    şimdiden teşekkürler.
    Allah hayırlı etsin güle güle kullanmayı nasip etsin diyeyim ilk önce ama bana kalırsa bu aracı alma hocam satışında zorlanmıyacagın bir aracı alman senin için daha iyi olur benim tavsiyem Polo - tabi şunlarada bakabilrisin a3 - golf - ibiza- leon
  • 08-11-2014, 09:48:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    volkswagen golf yada ford fiesta olabilir
  • 08-11-2014, 10:58:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Esb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah hayırlı etsin güle güle kullanmayı nasip etsin diyeyim ilk önce ama bana kalırsa bu aracı alma hocam satışında zorlanmıyacagın bir aracı alman senin için daha iyi olur benim tavsiyem Polo - tabi şunlarada bakabilrisin a3 - golf - ibiza- leon
    Zuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    volkswagen golf yada ford fiesta olabilir
    teşekkür ederim hocam ibiza ve golfe bakıcam


    chevrolet avrupadan çekildi 10 yıl servis desteği sağlayacağını söylüyor ama tedirginim chevrolet konusunda araç birazda bütçemin üstünde teşekkür ederim.
  • 08-11-2014, 11:57:42
    #6
    Öncelikle şimdiden hayırlı olsun.20 yaşımdan beri leon kullanıyorum. Yaklaşık 3 yıl oldu ve hiç bir zaman keşke almasaydım demedim. F/P olarak fevkalade bir otomobil. Bende 2011 kasası var, eğer biraz daha para ekleyebilirsen bu kasadan al derim. Diğer türlü de 2006-2010 kasadan rahatlıkla istediğin fiyata bulabilirsin. Yakıt, performans veya aklına takılan herhangi bir soru olursa pm gönder yardımcı olayım
  • 08-11-2014, 14:28:47
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ertunc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle şimdiden hayırlı olsun.20 yaşımdan beri leon kullanıyorum. Yaklaşık 3 yıl oldu ve hiç bir zaman keşke almasaydım demedim. F/P olarak fevkalade bir otomobil. Bende 2011 kasası var, eğer biraz daha para ekleyebilirsen bu kasadan al derim. Diğer türlü de 2006-2010 kasadan rahatlıkla istediğin fiyata bulabilirsin. Yakıt, performans veya aklına takılan herhangi bir soru olursa pm gönder yardımcı olayım
    hocam teşekkür ederim şimdi baktım leonlara 2011 kasa 42.000 liradan başlıyor
    2007 kasalarda 36.000 liradan ayrıca seat otomatik fazla yok piyasada bütçemi biraz aşıyor dediğim gibi 30.000 liramın üstüne en fazla 3000-4000 lira borç alabilirim belki kışın 2007 kasalar bütçeme düşebilir ama beklemek zor geliyor
  • 08-11-2014, 14:47:54
    #8
    Dizel 2000-1999 model Vito 112 CDİ bul temizinden 25 bine falan bulabilirsin seni 3-4 sene rahatlıkla götürür ama ticari tarzda minibüs işine gelir mi bilmem.
  • 08-11-2014, 15:44:45
    #9
    Üyeliği durduruldu
    SinneR38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dizel 2000-1999 model Vito 112 CDİ bul temizinden 25 bine falan bulabilirsin seni 3-4 sene rahatlıkla götürür ama ticari tarzda minibüs işine gelir mi bilmem.
    hocam tavsiyen için teşekkür ederim kalabalık bir aile olsak benzeri araçlara bakardım fakat üç kişiyiz pek büyük arabada bana göre değil kritik bir bölgede oturuyorum bina garajı yok park sorunu var

    şimdi yapracıktan geliyorum subaruya bakmaya gitmiştim hiç içime sinmedi satıcısıda sıkıntılı biriydi subarudan kesinlikle vazgeçtim.

    ford fiesta 1.4 titanium x otomatik araçlara bakıyorum bu aracı kullanan veya kullanmış olan var mı?