Öncelikle şimdiden hayırlı olsun.20 yaşımdan beri leon kullanıyorum. Yaklaşık 3 yıl oldu ve hiç bir zaman keşke almasaydım demedim. F/P olarak fevkalade bir otomobil. Bende 2011 kasası var, eğer biraz daha para ekleyebilirsen bu kasadan al derim. Diğer türlü de 2006-2010 kasadan rahatlıkla istediğin fiyata bulabilirsin. Yakıt, performans veya aklına takılan herhangi bir soru olursa pm gönder yardımcı olayım