ertunc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle şimdiden hayırlı olsun.20 yaşımdan beri leon kullanıyorum. Yaklaşık 3 yıl oldu ve hiç bir zaman keşke almasaydım demedim. F/P olarak fevkalade bir otomobil. Bende 2011 kasası var, eğer biraz daha para ekleyebilirsen bu kasadan al derim. Diğer türlü de 2006-2010 kasadan rahatlıkla istediğin fiyata bulabilirsin. Yakıt, performans veya aklına takılan herhangi bir soru olursa pm gönder yardımcı olayım
hocam teşekkür ederim şimdi baktım leonlara 2011 kasa 42.000 liradan başlıyor
2007 kasalarda 36.000 liradan ayrıca seat otomatik fazla yok piyasada bütçemi biraz aşıyor dediğim gibi 30.000 liramın üstüne en fazla 3000-4000 lira borç alabilirim belki kışın 2007 kasalar bütçeme düşebilir ama beklemek zor geliyor