merhaba arkadaşlar birkaç haftadır araba bakıyorum ve ilk arabam olacak ben bu kadar zor bir iş görmedim sanıyorum ilk defa alacağımdan dolayı sizlerden de fikir almak istedim 30.000 liram var 20 yaşındayım. alacağım arabaya en az 3-4 sene binmeyi düşünüyorum, daha arabayı almadan satışını düşünen biri değilim.
hatchback
1.4 - 1.5 - 1.6 motor
tam otomatik şanzıman
benzin + lpg (ağırlık şehir içi kullanım olacağından ve fazla kilometre yapmayacağımdan dizel bakmıyorum)
km çok yüksek olmayan yaşı biraz genç araçlara bakıyorum
şimdiden teşekkürler.