• 08-11-2014, 14:02:40
    #19
    Cavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her on senede bir nasıl oluyorda 2 ye katlanıyor 10 senede nüfus iki katına mı çıkıyor.Enerji tüketimleri nüfus ile paralel olarak ilerler.

    Her sene yapılan santrallarin üzerine bir okadar santral yapmak çok acayip, rusyada , amerikada falan her köşe başına bir tane yapmaları lazım dimi

    Santralde amaç enerji üretmektir.Bunların risk analizleri , doğaya verdiği zarar vs. herşeyi hesaplanıp ona göre yapılır. Rüzgar ve güneş enerjileri üzerine yapılan santrallerde risk yoktur. Yaparsın rüzgar , güneş panellerini tüketmeden üretim yaparsın.
    Gelişmiş ülkelerde yani afrika ve türkiye dışındaki ülkelerde. Önce yenilenebilir enerji kaynakları üzerine santraller yapılır ve mevcut potansiyelin tamamına ulaşıldıktan sonra artık sürdürülebilir enerji yetmemeye başlayınca nükleer santraller yapılır.

    Öyle bakkal ağızıyla , bi nükleer yaparız 10 rüzgar santralinin verimini alırız diye hesap yapılmaz. En azından aklı başında ülkelerde öyle şeyler olmaz.
    Dostum burayı incelersen ne demek istediğimi anlayacaksın

    http://www.emo.org.tr/genel/bizden_d...9#.VF4GADSsWeI
  • 08-11-2014, 14:04:17
    #20
    Bu tarafta olmazsa öbür tarafta görülür bunun hesabı.

    Alıntı
    Kıyametin kopacağını bilseniz elinizdeki fidanı dikiniz´´Hadis-i Şerif
  • 09-11-2014, 11:26:18
    #21
    Elentra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelişmekte olan ülkelerin her 10 Senede bir enerji harcama miktarı 2 e katlanır. Siz her sene var olan santrallerin üzerine bir o kadar daha yapmak zorundasınız.Siz güneşten rüzgardan yapacağınız 10 santral ile nükleer santral yapsanız 1 tane 10 tanesini kapatır. Bunlar olması gereken şeyler
    pes diyorum! fırtına deresine yapılacak olan hidroelektrik santrellerini de destekliyorsun sen!

    dostum bak bu gelismelerin sana bana zerre faydası yoktur. para babaları kazanır ve biz de paşa paşa vergimizi öderiz.

    Muaviye'nin halkı gibi gözü kapalı bir şekilde her şeyi savunmanın bedeli ağır olur.
  • 09-11-2014, 11:31:28
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Olsun be aldırma Yaradan yardır.
    Sanmaki zalimin ettiği kârdır.
    Mazlumun ahı indirir şâhı.
    Herşeyin bir vakti vardır.

    Demiş Yunus Emre. Bu zalimlerin de inme zamanı gelecek.

    Yazıklar olsun.
  • 09-11-2014, 12:03:03
    #23
    Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pes diyorum! fırtına deresine yapılacak olan hidroelektrik santrellerini de destekliyorsun sen!

    dostum bak bu gelismelerin sana bana zerre faydası yoktur. para babaları kazanır ve biz de paşa paşa vergimizi öderiz.

    Muaviye'nin halkı gibi gözü kapalı bir şekilde her şeyi savunmanın bedeli ağır olur.
    ben rizeliyim ve rizede yaşıyorum ve o gördüğünüz haberler görüldüğü gibi değil işin özü nedir biliyormusun

    Hes in yapılacağı alan kiminse gider oranın parasını mal sahibi alıyor. Yandaki başka adamın malı orada kalıyor o adamlarda benim malımı neden almıyorsunuz diye kargaşa protesto elinden gelenleri ediyolar. Şöyle düşün 500 Nufuslu bir köy burada hes yapılacak 50 kişinin malından yol her neyse ne geçecekse bunlar mallarını satıyolar. geriye kalan 450 kişide malı değerlenmediği için karşı cıkıyolar. Burada kardeş kardeşe senın malın satıldı diye vuranmı dersin ne dersen de bunlar yaşanıyor burda.

    Bu malı satanın işine geliyor cünki 1 verilen yere adamlar 5 para biçince yandaki otururmu.
    100 Sene düşünsen para etmeyecek yerler dağın tepesinde bugun 2 milyar verip almayacağın yer yarın sen 300 Milyara satıyosun.
  • 09-11-2014, 12:14:31
    #24
    Bir muglali olarak nasil uzuldugumu amlatamam. Oradaki insanlarin herseyi o agaclar.

    Para icin deger mi o guzelim agaclara kiymaya. Oradaki insanlarin uzulmesini gormeye. Cok yazik cok.

    Mobil.
  • 09-11-2014, 17:56:41
    #25
    o kada sap arazi varken ağaçların kesilmesi tamamen hayvanlık
  • 09-11-2014, 19:55:34
    #26
    Elentra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben rizeliyim ve rizede yaşıyorum ve o gördüğünüz haberler görüldüğü gibi değil işin özü nedir biliyormusun

    Hes in yapılacağı alan kiminse gider oranın parasını mal sahibi alıyor. Yandaki başka adamın malı orada kalıyor o adamlarda benim malımı neden almıyorsunuz diye kargaşa protesto elinden gelenleri ediyolar. Şöyle düşün 500 Nufuslu bir köy burada hes yapılacak 50 kişinin malından yol her neyse ne geçecekse bunlar mallarını satıyolar. geriye kalan 450 kişide malı değerlenmediği için karşı cıkıyolar. Burada kardeş kardeşe senın malın satıldı diye vuranmı dersin ne dersen de bunlar yaşanıyor burda.

    Bu malı satanın işine geliyor cünki 1 verilen yere adamlar 5 para biçince yandaki otururmu.
    100 Sene düşünsen para etmeyecek yerler dağın tepesinde bugun 2 milyar verip almayacağın yer yarın sen 300 Milyara satıyosun.
    Ben de Ardeşenliyim ve her şeyi biliyorum bu konu hakkında...

    Söylemek istediğim şu; 3-5 tane para babası daha fazla kazanacak diye neden doğa perişan olsun! Oraya HES kurulunca Rizelilerin aylık geliri 1-2 katına mı çıkacak? Ne değişiklik olacak?

    Madenler satıldı, tüm yer altı kaynakları satıldı, araziler satıldı, devlet kurumları özelleştirildi... peki Rizeli, Ankaralı, Muğlalı, Hataylı insanların maaşları mı arttı?

    Bankalar açıklıyor. Milyar TL servete sahip insanların sayısı artıyor. Peki senin benim zenginliğimiz artıyor mu? Hayır. Bu sistem tamamen zenginden, patrondan yana. Mesele AKP, CHP falan değil. Para babalarına bakmazsan, seçim zamanı onlar da sana bakmaz. İşin özü bu.
  • 09-11-2014, 21:11:17
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    O kadar insanın ahını aldıktan sonra, milyar doların olsa ne olur olmasa ne olur...