Gelişmekte olan ülkelerin her 10 Senede bir enerji harcama miktarı 2 e katlanır. Siz her sene var olan santrallerin üzerine bir o kadar daha yapmak zorundasınız.Siz güneşten rüzgardan yapacağınız 10 santral ile nükleer santral yapsanız 1 tane 10 tanesini kapatır. Bunlar olması gereken şeyler
pes diyorum! fırtına deresine yapılacak olan hidroelektrik santrellerini de destekliyorsun sen!
dostum bak bu gelismelerin sana bana zerre faydası yoktur. para babaları kazanır ve biz de paşa paşa vergimizi öderiz.
Muaviye'nin halkı gibi gözü kapalı bir şekilde her şeyi savunmanın bedeli ağır olur.