• 07-11-2014, 19:20:33
    #10
    6000 Zeytin Ağacı bağlamında İSTANBUL 2017 yılında 'Avrupa Yeşilin Başkenti' yarışmasına aday olmuş..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:20:33 -->-> Daha önceki mesaj 19:18:59 --

    #ağaçkesen
  • 07-11-2014, 20:29:20
    #11
    Böyle müslümanlık olmaz, bunların müslümanlık ağızlarında. Gönüllerinde değil.....
  • 07-11-2014, 22:36:29
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Termik santralin ne işi var tarım arazisinde kardeşim ? gelin marmaraya yapın. O kadar ağaç kesilmiş yazık vallahi.
  • 07-11-2014, 23:13:07
    #13
    sawashan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Termik santralin ne işi var tarım arazisinde kardeşim ? gelin marmaraya yapın. O kadar ağaç kesilmiş yazık vallahi.
    güneş ,jeotermal , rüzgar dururken neden termik santral .Ama dur unuttum biz gelişmiş bir ülkeyiz ya ondan dolayı
  • 08-11-2014, 03:01:44
    #15
    Bu reklamlar olmasa nasıl oy alıcaklar


    Kendi medyalarında tek bir haber yok ..


    yazık cidden

    https://www.59saniye.com/o-zeytini-nasil-yiyeceksiniz/
  • 08-11-2014, 03:06:59
    #16
    Üyeliği durduruldu
    O ağaçları kesenleri bir yere toplayıp o kestileri ağaçları biryerlerine sokmak gerek başka türlü çözüm yok. Ama asıl işi kökten çözmemiz lazım bizim bunlar yine suçsuz...
  • 08-11-2014, 10:41:18
    #17
    Ulath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güneş ,jeotermal , rüzgar dururken neden termik santral .Ama dur unuttum biz gelişmiş bir ülkeyiz ya ondan dolayı
    Gelişmekte olan ülkelerin her 10 Senede bir enerji harcama miktarı 2 e katlanır. Siz her sene var olan santrallerin üzerine bir o kadar daha yapmak zorundasınız.Siz güneşten rüzgardan yapacağınız 10 santral ile nükleer santral yapsanız 1 tane 10 tanesini kapatır. Bunlar olması gereken şeyler
  • 08-11-2014, 13:01:24
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Elentra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelişmekte olan ülkelerin her 10 Senede bir enerji harcama miktarı 2 e katlanır. Siz her sene var olan santrallerin üzerine bir o kadar daha yapmak zorundasınız.Siz güneşten rüzgardan yapacağınız 10 santral ile nükleer santral yapsanız 1 tane 10 tanesini kapatır. Bunlar olması gereken şeyler
    Her on senede bir nasıl oluyorda 2 ye katlanıyor 10 senede nüfus iki katına mı çıkıyor.Enerji tüketimleri nüfus ile paralel olarak ilerler.

    Her sene yapılan santrallarin üzerine bir okadar santral yapmak çok acayip, rusyada , amerikada falan her köşe başına bir tane yapmaları lazım dimi

    Santralde amaç enerji üretmektir.Bunların risk analizleri , doğaya verdiği zarar vs. herşeyi hesaplanıp ona göre yapılır. Rüzgar ve güneş enerjileri üzerine yapılan santrallerde risk yoktur. Yaparsın rüzgar , güneş panellerini tüketmeden üretim yaparsın.
    Gelişmiş ülkelerde yani afrika ve türkiye dışındaki ülkelerde. Önce yenilenebilir enerji kaynakları üzerine santraller yapılır ve mevcut potansiyelin tamamına ulaşıldıktan sonra artık sürdürülebilir enerji yetmemeye başlayınca nükleer santraller yapılır.

    Öyle bakkal ağızıyla , bi nükleer yaparız 10 rüzgar santralinin verimini alırız diye hesap yapılmaz. En azından aklı başında ülkelerde öyle şeyler olmaz.