sawashan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Termik santralin ne işi var tarım arazisinde kardeşim ? gelin marmaraya yapın. O kadar ağaç kesilmiş yazık vallahi.
güneş ,jeotermal , rüzgar dururken neden termik santral .Ama dur unuttum biz gelişmiş bir ülkeyiz ya ondan dolayı