güneş ,jeotermal , rüzgar dururken neden termik santral .Ama dur unuttum biz gelişmiş bir ülkeyiz ya ondan dolayı
Gelişmekte olan ülkelerin her 10 Senede bir enerji harcama miktarı 2 e katlanır. Siz her sene var olan santrallerin üzerine bir o kadar daha yapmak zorundasınız.Siz güneşten rüzgardan yapacağınız 10 santral ile nükleer santral yapsanız 1 tane 10 tanesini kapatır. Bunlar olması gereken şeyler