pes diyorum! fırtına deresine yapılacak olan hidroelektrik santrellerini de destekliyorsun sen!
dostum bak bu gelismelerin sana bana zerre faydası yoktur. para babaları kazanır ve biz de paşa paşa vergimizi öderiz.
Muaviye'nin halkı gibi gözü kapalı bir şekilde her şeyi savunmanın bedeli ağır olur.
ben rizeliyim ve rizede yaşıyorum ve o gördüğünüz haberler görüldüğü gibi değil işin özü nedir biliyormusun
Hes in yapılacağı alan kiminse gider oranın parasını mal sahibi alıyor. Yandaki başka adamın malı orada kalıyor o adamlarda benim malımı neden almıyorsunuz diye kargaşa protesto elinden gelenleri ediyolar. Şöyle düşün 500 Nufuslu bir köy burada hes yapılacak 50 kişinin malından yol her neyse ne geçecekse bunlar mallarını satıyolar. geriye kalan 450 kişide malı değerlenmediği için karşı cıkıyolar. Burada kardeş kardeşe senın malın satıldı diye vuranmı dersin ne dersen de bunlar yaşanıyor burda.
Bu malı satanın işine geliyor cünki 1 verilen yere adamlar 5 para biçince yandaki otururmu.
100 Sene düşünsen para etmeyecek yerler dağın tepesinde bugun 2 milyar verip almayacağın yer yarın sen 300 Milyara satıyosun.