Bir gömlek hastası ve her ay neredeyse 5 adet gömlek alan birisi olacak satışı bekliyorum. Fiyatlar uygun ve modeller güzel olursa çoklu alım yapabilirim.
Mobil olarak gönderildi.
Forumdan Gömlek Almayı Düşünür müsünüz?
Evet almayı düşünürüm.
Uygun Fiyatlı olursa alabilirim.
Kararsızım.
Almayı düşünmem.
konuyu açınca pm lerseniz sevnırım