Anketimiz - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Anketimiz
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Toptan Gömlek Satışı Tavsiyeleriniz
Anketimiz
Anket
Forumdan Gömlek Almayı Düşünür müsünüz?
Toplam Katılımcı Sayısı:
7
Forumdan Gömlek Almayı Düşünür müsünüz?
Evet almayı düşünürüm.
%0 (0 Oy)
Uygun Fiyatlı olursa alabilirim.
%85,71 (6 Oy)
CengizYurek
,
FurkanB
,
HakanAkin
,
Milano
,
Minorphobia
,
SoloTurk44
Kararsızım.
%14,29 (1 Oy)
wm_xfreex
Almayı düşünmem.
%0 (0 Oy)