Anket Forumdan Gömlek Almayı Düşünür müsünüz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 7
Forumdan Gömlek Almayı Düşünür müsünüz?
Evet almayı düşünürüm.
%0 (0 Oy)
Uygun Fiyatlı olursa alabilirim.
%85,71 (6 Oy)
Kararsızım.
%14,29 (1 Oy)
Almayı düşünmem.
%0 (0 Oy)
  • 21-10-2014, 17:46:53
    #10
    Bir gömlek hastası ve her ay neredeyse 5 adet gömlek alan birisi olacak satışı bekliyorum. Fiyatlar uygun ve modeller güzel olursa çoklu alım yapabilirim.

    Mobil olarak gönderildi.
  • 21-10-2014, 17:50:17
    #11
    Üyeliği durduruldu
    stronger17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba. Forumda uygun fiyattan gömlek satmayı düşünüyorum. Toptancım yakın arkadaşımın babası.

    Fiyatlar piyasanın altında olacak. Ürünler Astro marka. Emporio Armani vb. markaların Türkiye'de üretimi de yapılıyor. Orjinal değil fakat fiyatına göre kaliteli gömlekler olacak. Eğer olur da satışa başlarsam ilk 5 arkadaşa sadece kargo ücreti ile gömlek göndermeyi ve yorumlarını almayı düşünüyorum.

    İstanbul'dan elden teslim imkanım olacak. Diğer illere kargo ile gönderebilirim.

    Önerileriniz varsa yazarsanız çok sevinirim. Başka iş fikirlerine de açığım.
    Banada ulasirsaniz sevinirim.
  • 21-10-2014, 17:51:17
    #12
    spor guzel varsa alabilirim bende bu aralar gomlek alıcaktım konuyu açınca pm lerseniz sevnırım
  • 21-10-2014, 18:07:02
    #13
    fyzllh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir gömlek hastası ve her ay neredeyse 5 adet gömlek alan birisi olacak satışı bekliyorum. Fiyatlar uygun ve modeller güzel olursa çoklu alım yapabilirim.

    Mobil olarak gönderildi.
    MusaitYerde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banada ulasirsaniz sevinirim.
    HakanAkin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    spor guzel varsa alabilirim bende bu aralar gomlek alıcaktım konuyu açınca pm lerseniz sevnırım

    Yorumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar , konuyu açtığım zaman tek tek ulaşacağım size. Fiyatlar konusunda ne düşünürsünüz ne kadar olsa güzel olur?
  • 24-10-2014, 02:04:10
    #14
    Güncel arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum
  • 24-10-2014, 02:50:34
    #15
    S beden spor gömlekler olursa neden olmasın.
    XS de olur