Bir gömlek hastası ve her ay neredeyse 5 adet gömlek alan birisi olacak satışı bekliyorum. Fiyatlar uygun ve modeller güzel olursa çoklu alım yapabilirim.
Mobil olarak gönderildi.
Banada ulasirsaniz sevinirim.
spor guzel varsa alabilirim bende bu aralar gomlek alıcaktım

konuyu açınca pm lerseniz sevnırım
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar , konuyu açtığım zaman tek tek ulaşacağım size.

Fiyatlar konusunda ne düşünürsünüz ne kadar olsa güzel olur?