Anket Forumdan Gömlek Almayı Düşünür müsünüz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 7
Forumdan Gömlek Almayı Düşünür müsünüz?
Evet almayı düşünürüm.
%0 (0 Oy)
Uygun Fiyatlı olursa alabilirim.
%85,71 (6 Oy)
Kararsızım.
%14,29 (1 Oy)
Almayı düşünmem.
%0 (0 Oy)
  • 21-10-2014, 16:14:27
    #1
    EDİT : TOPTANCININ İNTERNETTEN SATIŞTAN VAZGEÇMESİYLE konu iptal kilitlenebilir.
  • 21-10-2014, 16:21:12
    #2
    Gömlekler güzelse neden almayalım hocam. Merakla bekliyorum konunuzu açınca haber verin lütfen ilk müşteriniz olmak istiyorum.
  • 21-10-2014, 16:23:42
    #3
    SoloTurk44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gömlekler güzelse neden almayalım hocam. Merakla bekliyorum konunuzu açınca haber verin lütfen ilk müşteriniz olmak istiyorum.
    Açtığım zaman ilk size ulaşacağım hocam , teşekkür ederim yorumunuz için.
  • 21-10-2014, 17:06:56
    #4
    Gömlekler ne tarzda? İş tarzında olursa alabilirim.
  • 21-10-2014, 17:09:45
    #5
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gömlekler ne tarzda? İş tarzında olursa alabilirim.
    Her türlü model mevcut ,İş hayatında kullanabileceğiniz düz renk modeller de mevcut hocam. Konuyu açtığım zaman denemeniz için istediğiniz renk ve bedeni sadece kargo ücreti ile size de yollarım
  • 21-10-2014, 17:12:13
    #6
    stronger17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her türlü model mevcut ,İş hayatında kullanabileceğiniz düz renk modeller de mevcut hocam. Konuyu açtığım zaman denemeniz için istediğiniz renk ve bedeni sadece kargo ücreti ile size de yollarım
    Teşekkürler bekliyorum
    Hayırlı satışlar
  • 21-10-2014, 17:16:52
    #7
    stronger17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba. Forumda uygun fiyattan gömlek satmayı düşünüyorum. Toptancım yakın arkadaşımın babası.

    Fiyatlar piyasanın altında olacak. Ürünler Astro marka. Emporio Armani vb. markaların Türkiye'de üretimi de yapılıyor. Orjinal değil fakat fiyatına göre kaliteli gömlekler olacak. Eğer olur da satışa başlarsam ilk 5 arkadaşa sadece kargo ücreti ile gömlek göndermeyi ve yorumlarını almayı düşünüyorum.

    İstanbul'dan elden teslim imkanım olacak. Diğer illere kargo ile gönderebilirim.

    Önerileriniz varsa yazarsanız çok sevinirim. Başka iş fikirlerine de açığım.
    hocam beden olursa neden almayalım, spor gömlekler tercihimdir
  • 21-10-2014, 17:21:46
    #8
    Kaliteli olursa neden olmasin, aliriz
    Aklimdayken enine ince cizgili gomlekler cok guzel oluyor yada hakim yaka gomlekler guzel oluyor fikir onerisi olsun
  • 21-10-2014, 17:27:27
    #9
    xChernobilx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaliteli olursa neden olmasin, aliriz
    Aklimdayken enine ince cizgili gomlekler cok guzel oluyor yada hakim yaka gomlekler guzel oluyor fikir onerisi olsun
    Yorumunuz için çok teşekkür ederim hocam , dikkate alacağım