Arkadaşlar merhaba. Forumda uygun fiyattan gömlek satmayı düşünüyorum. Toptancım yakın arkadaşımın babası.
Fiyatlar piyasanın altında olacak. Ürünler Astro marka. Emporio Armani vb. markaların Türkiye'de üretimi de yapılıyor. Orjinal değil fakat fiyatına göre kaliteli gömlekler olacak. Eğer olur da satışa başlarsam ilk 5 arkadaşa sadece kargo ücreti ile gömlek göndermeyi ve yorumlarını almayı düşünüyorum.
İstanbul'dan elden teslim imkanım olacak. Diğer illere kargo ile gönderebilirim.
Önerileriniz varsa yazarsanız çok sevinirim. Başka iş fikirlerine de açığım.
hocam beden olursa neden almayalım, spor gömlekler tercihimdir