Mart ya da nisan ayinda cikacak galiba. 8 kullananlar ucretsiz gecis yapabilecek diye okumustum sanirim bir teknoloji sitesinde.
GT-S5360 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Windows 10 Tanıtıldı !
41
●2.593
- 01-10-2014, 17:49:39delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHayret bu sefer ben okudum ben anlamadım yani.evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-3 virgül koysam iyi olurmuş neyse ben az imla çalışayım bakarsın ilerde lazım olur gerçi sanmıyorum ama yinede deneyelim.
Bu arada windows 10 olmamış 8 e tema gibi bir şey bu ya - 01-10-2014, 20:41:09+1evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu MS'nin satış stratejisi hep aynı.İlk kötü ürün yap sonra iyi ürün yap insanları kötüsüne göre iyisine teşvik et.Yani çok iyi bir şey yapmış gibi göster. - 01-10-2014, 21:25:41Vista ve Win 8 i gördükten sonra katılmamak elde değilpcbagimlisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-10-2014, 22:49:01Ekran görüntülerine bakıp bu 8'in temalı hali demek yanlış olur.HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dx12 ve kurumsal kullanım için değişiklikler yapılmış bakalım artık Windows ne yapmış kullanınca anlayacağız neyin ne olduğunu.
Bu yazı tam çerçevelik normalde dikkatli okumadan sizin posttan pek bi anlam çıkaramazdım :P - 02-10-2014, 19:00:24Üyeliği durdurulduWindows 9'u niye atladıklarına anlam veremesem de bana kalırsa gereksiz bir sürüm olacak. Windows 8 güncellendiğinde stabil ve gayet iyi bir performans veriyor bundan daha hızlı açılması şuan için zor gibi eğiliyorum başlata basıyorum dikilene kadar şifre yazma ekranı geliyor

Katılıyorum, tasarımda biraz oynama yapabilirler belki, grafiklerde falan onun dışında pek bir şey olmaz.Emir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada özel mesaj kutunuz dolmuş bilginize.
