Len aslında bu klasik başlat menüsü filan 8.1 e ilk gelen update 1 paketi içinde Mart ayında tanıtıldı sonra Nisan da paket çıktı dediler bu özellik 2. seride olacak oda ağustos iyi dedik 1 ay geçti bir sonraki windows sürümü ile gelecek diyip ayak yaptılar var bize 2. yide öyle kakaladı simdi yine 8 e modifiye yapıp bize yollamışlar insan çekirdeğin yapısı ile oynar ne öyle tema paketi gibi
Ekran görüntülerine bakıp bu 8'in temalı hali demek yanlış olur.
Dx12 ve kurumsal kullanım için değişiklikler yapılmış bakalım artık Windows ne yapmış kullanınca anlayacağız neyin ne olduğunu.
Bu yazı tam çerçevelik normalde dikkatli okumadan sizin posttan pek bi anlam çıkaramazdım :P