Windows 9'u niye atladıklarına anlam veremesem de bana kalırsa gereksiz bir sürüm olacak. Windows 8 güncellendiğinde stabil ve gayet iyi bir performans veriyor bundan daha hızlı açılması şuan için zor gibi eğiliyorum başlata basıyorum dikilene kadar şifre yazma ekranı geliyor
8.1 zaten hizli ve stabil. Mac diz ustumle ayni hizda calisiyor windows 8.1 .
Dogal olarak windows 10 icinde fazla degisiklik beklemek yanlis olur. sadece ufak tefek goruntu degisiklikleri yapmislar.
Guzel gorunuyor
Katılıyorum, tasarımda biraz oynama yapabilirler belki, grafiklerde falan onun dışında pek bir şey olmaz.
Bu arada özel mesaj kutunuz dolmuş bilginize.