Konu
Windows 10 Tanıtıldı !
01-10-2014, 20:41:09
#24
pcbagimlisi
evileye98 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Win 7 ile iyiyiz biz
3-4 sene sonra geçeriz inş
+1
Şu MS'nin satış stratejisi hep aynı.İlk kötü ürün yap sonra iyi ürün yap insanları kötüsüne göre iyisine teşvik et.Yani çok iyi bir şey yapmış gibi göster.