evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Win 7 ile iyiyiz biz 3-4 sene sonra geçeriz inş
+1

Şu MS'nin satış stratejisi hep aynı.İlk kötü ürün yap sonra iyi ürün yap insanları kötüsüne göre iyisine teşvik et.Yani çok iyi bir şey yapmış gibi göster.