• 15-09-2014, 04:55:41
    #1
    İyi geceler arkadaşlar az önce uykumdan uyandım tüm vücudum kilitlenmiş haldeydi gözlerimi bile acamadim 15 sn sonra ancak hareket edebildim. İnternetten baktım hemen uyku felci olabilir yazıyordu. Simdi uyumaya korkuyorum uykum açılsın diye elimden geleni yapiyorum. Çok kotu bir şeydi
  • 15-09-2014, 05:11:05
    #2
    M2P
    Üyeliği durduruldu
    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorum iyide foto olmasaydı iyiydi be hocam. Bende ses falan yok gözler kapalıydı bir basınç vardı kulaklarimda
    Berbat bir şey, uyandıktan sonra garip hissedebilirsiniz de.. Güzel düşünmeye bakıyorum yatmadan önce artık.
  • 15-09-2014, 05:18:53
    #3
    M2P adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Berbat bir şey, uyandıktan sonra garip hissedebilirsiniz de.. Güzel düşünmeye bakıyorum yatmadan önce artık.
    Bir sorum olacak hocam kalpte bir baskı oluyormu sizde bende hareket ettikten sonra bir baskı olduğunu hissettim
  • 15-09-2014, 05:21:33
    #4
    Karabasandır o. En son 13-14 sene önce birebir aynı olayı yaşadım.

    Ayet-El Kürsi oku, öyle yat tekrardan.
  • 15-09-2014, 05:22:06
    #5
    M2P
    Üyeliği durduruldu
    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir sorum olacak hocam kalpte bir baskı oluyormu sizde bende hareket ettikten sonra bir baskı olduğunu hissettim
    Hayır, bana böyle bir sorun olmadı, fakat bir uzmana danışmanda fayda olabilir. Benim uyku sorunlarım çok oluyordu aslında, her gece artık ilaç alıyordum. Doktor tavsiyesi ilaç almaydı fakat yapabileceğim bir şey yoktu o kadar kötü olmuştum ki uyku problemleri yüzünden..


    Cahillik ettim Xanax (zanaks) kullandım uyumak için, sakın ola böyle bir yola sapmayın ciddi bağımlılık yapıyor.. Çekmediğim dert kalmadı sağlık konusunda. Şimdi şükür bir sorunum yok, arada bir dediğiniz gibi sorunlar oluyor, her gece olmasından iyidir.
  • 15-09-2014, 05:22:32
    #6
    Hocam her uykudan evvel ayetel kursi okuyarak uyuyun. Ben kendimi bildim bileli okurum uyumadan evvel, böyle alışkanlık edinmiştim. 23 yaşındayım bu yaşıma kadar bir gün olsun ne kabus ne kötü rüya nede karabasan vs karşılaştım.
  • 15-09-2014, 05:36:10
    #7
    Bu saatte burada olanlar zaten direk ölü gibi yatar
  • 15-09-2014, 05:37:36
    #8
    M2P
    Üyeliği durduruldu
    tuccar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu saatte burada olanlar zaten direk ölü gibi yatar
    BeklediÄŸim cevap
  • 15-09-2014, 06:03:20
    #9
    M2P adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BeklediÄŸim cevap
    Mesela m2p ile ben o günden beri uyuyamiyoruz