celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir sorum olacak hocam kalpte bir baskı oluyormu sizde bende hareket ettikten sonra bir baskı olduğunu hissettim
Hayır, bana böyle bir sorun olmadı, fakat bir uzmana danışmanda fayda olabilir. Benim uyku sorunlarım çok oluyordu aslında, her gece artık ilaç alıyordum. Doktor tavsiyesi ilaç almaydı fakat yapabileceğim bir şey yoktu o kadar kötü olmuştum ki uyku problemleri yüzünden..


Cahillik ettim Xanax (zanaks) kullandım uyumak için, sakın ola böyle bir yola sapmayın ciddi bağımlılık yapıyor.. Çekmediğim dert kalmadı sağlık konusunda. Şimdi şükür bir sorunum yok, arada bir dediğiniz gibi sorunlar oluyor, her gece olmasından iyidir.