celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorum iyide foto olmasaydı iyiydi be hocam. Bende ses falan yok gözler kapalıydı bir basınç vardı kulaklarimda
Berbat bir şey, uyandıktan sonra garip hissedebilirsiniz de.. Güzel düşünmeye bakıyorum yatmadan önce artık.