• 13-09-2014, 22:59:34
    #1
    Merhaba arkadaşlar, burada üye olan bir arkadaşın (devretmediyse onda) büyük çaplı bir domaini vardı projeye çevirmiş. Pek te güzel olmamış neden mi derseniz girin bakın Türkiye ye pek yakışmıyor diyorum. Tabi bu benim fikrim sonra darılmaca küsmece yok. Domainin sahibi arkadaşı belirtmek istemiyorum. Sormayınız. Domain aşağıda ;

    * Turkiye nin net uzantılısı
  • 13-09-2014, 23:03:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Pasif kalmış o alan adına böyle bir site.
  • 13-09-2014, 23:34:23
    #3
    Çok iyi olmuş çok da güzel olmuş.
  • 13-09-2014, 23:36:18
    #4
    Site içerigi az baktımda çöplükten başka birşey degil,
    Recep T.E hedef alınmış ve yazılarda sadece full hakaret ile AKP'ye oy verenleri eleştirmiş.
    Objektik bir bakış yok düz mantık yazılar yazılmış..
  • 14-09-2014, 01:15:49
    #5
    Link nerede ?
  • 14-09-2014, 01:19:45
    #6
    Siyasi birşeyler yapmaya çalışmış ama bence o domaine tanıtım sitesi yapılabilirdi. Siyasi içerik nedense pek mantıklı gelmedi.
  • 14-09-2014, 01:26:56
    #7
    Merak edip girenler için objektif bir yaklaşım sergilemesi gerekiyordu ama pek öyle yapmamış
  • 14-09-2014, 02:28:21
    #8
    massax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, burada üye olan bir arkadaşın (devretmediyse onda) büyük çaplı bir domaini vardı projeye çevirmiş. Pek te güzel olmamış neden mi derseniz girin bakın Türkiye ye pek yakışmıyor diyorum. Tabi bu benim fikrim sonra darılmaca küsmece yok. Domainin sahibi arkadaşı belirtmek istemiyorum. Sormayınız. Domain aşağıda ;

    * Turkiye nin net uzantılısı
    Türkiye'ye pek yakışmıyor derken?
  • 14-09-2014, 02:32:35
    #9
    objektif olarak yaklaşırsam çok kötü kullanmış. domainin değerini hiçe saymış.