Site içerigi az baktımda çöplükten başka birşey degil,
Recep T.E hedef alınmış ve yazılarda sadece full hakaret ile AKP'ye oy verenleri eleştirmiş.
Objektik bir bakış yok düz mantık yazılar yazılmış..