Merhaba arkadaşlar, burada üye olan bir arkadaşın (devretmediyse onda) büyük çaplı bir domaini vardı projeye çevirmiş. Pek te güzel olmamış neden mi derseniz girin bakın Türkiye ye pek yakışmıyor diyorum. Tabi bu benim fikrim sonra darılmaca küsmece yok. Domainin sahibi arkadaşı belirtmek istemiyorum. Sormayınız. Domain aşağıda ;
* Turkiye nin net uzantılısı