Türkiye'ye böyle proje yakıştı mı - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Türkiye'ye böyle proje yakıştı mı
20
●
1.536
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Türkiye'ye böyle proje yakıştı mı
1
2
3
15-09-2014, 19:28:16
#19
OmerFan
Blog Açmış Karın Ağrılarını Yazmış Proje mi Diyorsunuz?
15-09-2014, 19:38:18
#20
Antocio
Bu yazılarını okudum.
http://turkiye.net/gorusler/karsit-b...-duymayacagim/
Harika olmuş eğer sapıtmayacak seviyede kalırlarsa harika bir blog olacak.
15-09-2014, 20:33:50
#21
fasb
bırakın yazsın. bunun gibi bir sürü insan var. içini nette döküp rahatlasın yoksa normalde soda bile onu bu kadar rahatlatmıyodur.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler