Merhaba arkadaşlar, burada üye olan bir arkadaşın (devretmediyse onda) büyük çaplı bir domaini vardı projeye çevirmiş. Pek te güzel olmamış neden mi derseniz girin bakın Türkiye ye pek yakışmıyor diyorum. Tabi bu benim fikrim sonra darılmaca küsmece yok. Domainin sahibi arkadaşı belirtmek istemiyorum. Sormayınız. Domain aşağıda ;
* Turkiye nin net uzantılısı
Türkiye'ye böyle proje yakıştı mı
20
●1.536
- 13-09-2014, 23:36:18Site içerigi az baktımda çöplükten başka birşey degil,
Recep T.E hedef alınmış ve yazılarda sadece full hakaret ile AKP'ye oy verenleri eleştirmiş.
Objektik bir bakış yok düz mantık yazılar yazılmış.. - 14-09-2014, 02:28:21Türkiye'ye pek yakışmıyor derken?massax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2014, 02:32:35objektif olarak yaklaşırsam çok kötü kullanmış. domainin değerini hiçe saymış.