Merhaba,
Bu sene sınavsız geçiş hakkımla bir üniversite tutturdum ama bazı nedenler ötürü gidemedim, seneye bu hakkımı tekrardan kullanabilir miyim?
Mesleki Açık Öğretim Mezunuyum.
Sınavsız geçiş hakkını kaç kez kullanabilirim?
3
●408
- 05-09-2014, 23:23:13Bende aynısını yaptım.
Ve işin garibi bende de şöyle birşey oldu.
Tercihlerimde;
İstanbul
Edirne
Balıkesir
Düzce
Bartın
şeklinde dizilim vardı. 5 okulada OBP ile geçiş yaptım.
Benim OBP 343 İstanbul hariç hepsi en fazla 300 istiyordu.
Ben en son Bartın'a yerleştim. Edirne'ye banko gözüyle bakıyordum.
Böyle saçmalık oldu bende de. - 05-09-2014, 23:32:45Anladığım kadarı ile sende kayıt yaptırmamışsın hocam, seneye kullanabilecek miyiz bu hakkımızı ?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2014, 23:51:54Bu yıl son diye biliyodum hocam ben.Mekruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle