• 05-09-2014, 23:16:13
    #1
    Merhaba,

    Bu sene sınavsız geçiş hakkımla bir üniversite tutturdum ama bazı nedenler ötürü gidemedim, seneye bu hakkımı tekrardan kullanabilir miyim?

    Mesleki Açık Öğretim Mezunuyum.
  • 05-09-2014, 23:23:13
    #2
    Bende aynısını yaptım.
    Ve işin garibi bende de şöyle birşey oldu.
    Tercihlerimde;

    İstanbul
    Edirne
    Balıkesir
    Düzce
    Bartın

    şeklinde dizilim vardı. 5 okulada OBP ile geçiş yaptım.
    Benim OBP 343 İstanbul hariç hepsi en fazla 300 istiyordu.
    Ben en son Bartın'a yerleştim. Edirne'ye banko gözüyle bakıyordum.
    Böyle saçmalık oldu bende de.
  • 05-09-2014, 23:32:45
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende aynısını yaptım.
    Ve işin garibi bende de şöyle birşey oldu.
    Tercihlerimde;

    İstanbul
    Edirne
    Balıkesir
    Düzce
    Bartın

    şeklinde dizilim vardı. 5 okulada OBP ile geçiş yaptım.
    Benim OBP 343 İstanbul hariç hepsi en fazla 300 istiyordu.
    Ben en son Bartın'a yerleştim. Edirne'ye banko gözüyle bakıyordum.
    Böyle saçmalık oldu bende de.
    Anladığım kadarı ile sende kayıt yaptırmamışsın hocam, seneye kullanabilecek miyiz bu hakkımızı ?
  • 05-09-2014, 23:51:54
    #4
    Mekruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladığım kadarı ile sende kayıt yaptırmamışsın hocam, seneye kullanabilecek miyiz bu hakkımızı ?
    Bu yıl son diye biliyodum hocam ben.