Mekruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladığım kadarı ile sende kayıt yaptırmamışsın hocam, seneye kullanabilecek miyiz bu hakkımızı ?
Bu yıl son diye biliyodum hocam ben.