Konu
Sınavsız geçiş hakkını kaç kez kullanabilirim?
05-09-2014, 23:51:54
#4
Misafir
Mekruh adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Anladığım kadarı ile sende kayıt yaptırmamışsın hocam, seneye kullanabilecek miyiz bu hakkımızı ?
Bu yıl son diye biliyodum hocam ben.