Merhaba,

Bu sene sınavsız geçiş hakkımla bir üniversite tutturdum ama bazı nedenler ötürü gidemedim, seneye bu hakkımı tekrardan kullanabilir miyim?

Mesleki Açık Öğretim Mezunuyum.