• 25-08-2014, 23:42:58
    #10
    en çok çalışan erman toroğlu idi sanırım
  • 25-08-2014, 23:59:03
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Galatasaraylı olarak

    Çok berbat oynadık

    O şişeleri atanlar inşallah ceza alırlar
  • 26-08-2014, 00:03:12
    #12
    Tribünden sebepsizce yabancı maddelerin havada uçuştuğu,
    2 kelime adam gibi beste söyleyemeyip küfürlerin yağdığı,
    Futbolcuların dalaştığı ama hakem tarafından asla kırmızı kart yemediği bir derbiyi(?) daha geride bıraktık. Manşetler "Soma için müthiş gece" ufak bi para cezasını da verir TFF oldu bitti.

    Türk futbolu bu mu gerçekten.
  • 26-08-2014, 00:19:45
    #13
    Özet.
    Ferbahçeyi tebrik ederim galatasaraya göre daha iyi oynadı.
    Muslerayı tebrik ediyorum çok iyi bir kaleci ayrıca maç sonunda yaptığı hareket ile bir kere daha gözüme girdi.
    saha zemin bu maça yakışmadı.
    sahaya atılan şeylerden ötürü gerekli cezalar acillen verilmeli ve atan kişiler deşifre edilmeli.
    Maçta iki taraflı hakem hataları bariz şekilde gözüküyordu.
    Galatasarayı da emeklerinden ötürü tebrik ediyorum.
    Fenerbahçemize kupası hayırlı olsun.
  • 26-08-2014, 01:16:24
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yiyinlan birbirinizi.


    oooooohh sonra döndüm dedimki iyiki beşiktaşlıyım ***