Özet.
Ferbahçeyi tebrik ederim galatasaraya göre daha iyi oynadı.
Muslerayı tebrik ediyorum çok iyi bir kaleci ayrıca maç sonunda yaptığı hareket ile bir kere daha gözüme girdi.
saha zemin bu maça yakışmadı.
sahaya atılan şeylerden ötürü gerekli cezalar acillen verilmeli ve atan kişiler deşifre edilmeli.
Maçta iki taraflı hakem hataları bariz şekilde gözüküyordu.
Galatasarayı da emeklerinden ötürü tebrik ediyorum.
Fenerbahçemize kupası hayırlı olsun.