Tribünden sebepsizce yabancı maddelerin havada uçuştuğu,
2 kelime adam gibi beste söyleyemeyip küfürlerin yağdığı,
Futbolcuların dalaştığı ama hakem tarafından asla kırmızı kart yemediği bir derbiyi(?) daha geride bıraktık. Manşetler "Soma için müthiş gece" ufak bi para cezasını da verir TFF oldu bitti.
Türk futbolu bu mu gerçekten.