arkadaşlar
meslek lisesi mezunuyum tekrar hazırlanıcam sayısal dersler 0 barajı bile geçemedim
fem + haftada 2 saat özel hocayamı gideyim ortalama 7 lira tutuyor
pendikde bir butik dershane var 5 kişilik sınıflar hafta sonları etüt vs. özel bir dershane ortalama 8 lira tutuyor
dershane hakkında fikir almak istiyorum
10
●541
- 25-08-2014, 17:29:11Bende düz lisedeyim... Eşit ağırlıkta okudum.. Bu sene sayısaldan hazırlanacağım ve şuandan derslere başladım 1 ay daha öncesinden başlamam gerekiyordu ancak aksilikler oluştu yani aynı durumdayız diyebilirim şimdiden derslere başlamalısın ve ayrıca dershane + özel ders ile işin altından çıkabilirsin...
Bana MF-4 : + 300 puan gerekli ve düzenim tam oturduğunda günlük 8-9 belki 10 saat bile çalışmayı göze aldım... - 25-08-2014, 18:54:26Günde 10 saat çalışarak 300 puanı çok çok rahat aşarsın.Ben 5-6 saat çalışma ile 430 yapmıştım.Umarım sende 400 puanı kolaylıkla aşarsın.jarmenso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2014, 18:57:15Sayısal hiç bilmiyorsan gider gitmez soğursun söyleyeyim.
Dershanede genellikle sayısal bölümü okuyup tutturamayan adamlar gidiyor. Arada 1-2 tane istisnalar olur.
Hocalarda herkesi sayısalcı sanıyor tabii. Onlara çok basit gelen bir terim bize çok zor geliyor mesela. Siz zaten biliyorsunuz bunu nasıl almayı diyip geçiyorlar. - 25-08-2014, 19:43:03yalnız dediğim gibi ben sayısal ders görmedim eşit ağırlıkta sadece mat ve geo gördüm. ama şuan kimya ve biyoloji temellerine çalışıyorum... Fazlasında gözüm yokmaviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
300 veya 360 yetiyor bana
- 25-08-2014, 21:25:11Üyeliği durdurulduDershane farketmiyor. Ben finale gideceğim ve bir büçük aydan bu yana çalışıyorum. Düzenli çalışmak ve bol soru çözmek. Hedef mf 3 10bin. Allah hepimize kolaylik versin. Yapamadığınız sorular olursa mesajla vatsap üzerinden de sorabilirsiniz...
300 veya 360 yetiyor bana