jarmenso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende düz lisedeyim... Eşit ağırlıkta okudum.. Bu sene sayısaldan hazırlanacağım ve şuandan derslere başladım 1 ay daha öncesinden başlamam gerekiyordu ancak aksilikler oluştu yani aynı durumdayız diyebilirim şimdiden derslere başlamalısın ve ayrıca dershane + özel ders ile işin altından çıkabilirsin...

Bana MF-4 : + 300 puan gerekli ve düzenim tam oturduğunda günlük 8-9 belki 10 saat bile çalışmayı göze aldım...
Günde 10 saat çalışarak 300 puanı çok çok rahat aşarsın.Ben 5-6 saat çalışma ile 430 yapmıştım.Umarım sende 400 puanı kolaylıkla aşarsın.