Günde 10 saat çalışarak 300 puanı çok çok rahat aşarsın.Ben 5-6 saat çalışma ile 430 yapmıştım.Umarım sende 400 puanı kolaylıkla aşarsın.
yalnız dediğim gibi ben sayısal ders görmedim eşit ağırlıkta sadece mat ve geo gördüm. ama şuan kimya ve biyoloji temellerine çalışıyorum... Fazlasında gözüm yok

300 veya 360 yetiyor bana