manisa451907 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10.NET Ahalisi zengin olabilirim :)
169
●14.400
- 21-08-2014, 01:10:13Üyeliği durduruldu@Quad yok hocam manisalı diye nick aldığımı hatırlamıyorum.
@Zaferustun olur tabi neden olmasın kuponlar bölümüne yazarım hocam.
3 senedir bir ligi takip ediyorum japonya j2 herhafta 100 lira tempodan 10 macada üst oynarım.3 senedir seri bir yerde bozulacak.çogu zaman 2-3 maçta 2 gol oluyor diğer maçlar üst olmuş oluyor.şayet birgün gelirse 350-400 bin avantası var.tabi tempobet hesabı hiç etmezse
- 21-08-2014, 01:15:18Üniversiteside iken her hafta 1 liralık kupon yapardık. Hiç tutturamadım . Kim tutturabiliyor diye merak ederdim hep.
- 21-08-2014, 04:11:12Fransız kaldım akşamki yazdığımı bile bulamadım kaç para aldı arkadaş ?
- 21-08-2014, 04:37:47Üyeliği durduruldubizede, bizede, bizede, ellere varda bize yok mimanisa451907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
..
bukadarına bile tebrikler, dicek laf yok. - 21-08-2014, 07:27:34Kardeşim nasılsın
bütün mesajları okudum umarım kalan maçlarda tutarda nasıl zengin olunuyor adım adım okumuş olurum
- 21-08-2014, 08:01:57Üyeliği durdurulduOooo abicim ben de edirne keşanlıyım cok yakinmisiz birbirimize. Bir ara cay filan icelim ne dersin
saka bir yana bu kuponu yapmaya ve o kadar para yatirmaya benim yurek dayanmaz. Tutan kupondan ziyade boyle bir kuponu yaptigin icin tebrik ediyorum 
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
..